ClickMeeting czy ClickWebinar? Teraz wybór jest prosty

Do tej pory wielu z Was mogło mieć wątpliwości, zakładając konto ClickMeeting lub ClickWebinar. Aby ułatwić naszym Klientom wybór, właśnie uruchomiliśmy nowe, czytelne strony dla obu produktów tak, by było jasne, który z nich odpowie na Wasze potrzeby.

 

Spotkania biznesowe, szkolenia, webinary – zastosowań dla naszej platformy jest wiele. Dlatego właśnie ClickMeeting zawsze składał się z dwóch produktów – ClickMeeting i ClickWebinar, które dopasowane zostały do różnych potrzeb biznesowych. Od teraz każdy z nich ma również zupełnie nową stronę internetową.

 

W czym tkwi różnica?

ClickMeeting to właściwy wybór dla tych, którzy chcą spotykać się online z klientami lub przeprowadzań spotkania i szkolenia firmowe, w których uczestniczyć będzie maksymalnie 25 osób. Do dyspozycji będą mieć szeroki wachlarz narzędzi pozwalających na efektywną współpracę bez względu na to, gdzie akurat znajdują się uczestnicy spotkań.

 
 

 
 
ClickWebinar natomiast umożliwia zaproszenie do tysiąca uczestników na webinar czy videokonferencję przewidzianą dla większej publiczności. Jedną z wielu zalet produktu jest łatwe zarządzanie uczestnikami czy możliwość nagrania spotkania i umieszczenia go w sieci dla tych, którzy nie mogli wziąć w nim udział.
 
 

 
 

Elastyczne taryfy

Oba produkty różnią się także od siebie abonamentami za usługę, choć w obu przypadkach równie atrakcyjnymi :). Mamy nadzieję, że z łatwością wybierzecie ten, który będzie dopasowany do Waszych indywdualnych potrzeb i wymagań. Cenniki znajdziecie na stronach obu produktów:

 

ClickMeeting

 

ClickWebinar

 

Dajcie koniecznie znać, jak podobają Wam się nowe strony oraz którego z dwóch produktów używacie – jesteśmy bardzo ciekawi! 🙂