Już jest! Nagrywanie (i nie tylko) w ClickMeeting

Wiemy, że brakowało Wam tego w ClickMeeting. Spośród funkcjonalności, o które prosiliście, ta była chyba najbardziej pożądana. Wreszcie z dumą możemy ogłosić, że teraz możecie już nagrywać spotkania i webinary w ClickMeeting. Wprowadziliśmy też ważne zmiany w liście uczestników.

 

Jak działa nagrywanie?

Jak zawsze w ClickMeeting, staraliśmy się by również nagrywanie było funkcjonane i łatwe w użytkowaniu. Każdy organizator spotkania ma teraz dostępny przycisk Nagrywaj, który znajduje się na górnej belce w pokoju. W każdej chwili można rozpocząć lub zakończyć nagrywanie jednym kliknięciem.

.

.

Po nagraniu spotkania, video będzie dostępne na Liście nagrań w zakładce Pliki w koncie ClickMeeting. Będzie można je ściągnąć na pulpit komputera, przyciąć i przesłać innym.

.

..

Jak długie może być nagranie?

Dostępna długość nagrań w koncie zależy od wybranego abonamentu w ClickMeeting:

 

ClickMeeting 252 godziny

ClickWebinar 504 godziny

ClickWebinar 1006 godzin

ClickWebinar 5008 godzin

ClickWebinar 100010 godzin

 

 

Dostępny czas nagrań będzie się zmniejszać z każdym nagranym spotkaniem – aby “odzyskać” pojemność konta, wystarczy ściągnąć nagrania na dysk i usunąć je z biblioteki.

 .

Czy mogę edytować nagrania?

Tak!  Wszystkie nagrania dostępne w bibliotece mają opcję edycji bezpośrednio w koncie ClickMeeting – można je więc przyciąć do pożądanej długości.

 

 

.

Jak aktywować nagrywanie w koncie?

Usługa została aktywowana automatycznie, a do każdego konta w ClickMeeting została przyporządkowana dostępna pojemność plików z nagranymi spotkaniami. W darmowych kontach próbnych dostępne jest jedynie 30 minut nagrania.

 

Ważna informacja: jeśli według planu abonamentowego pozostało Wam np. 5 minut nagrania, a do końca nagrywanego spotkania zostało więcej czasu, nagranie nie zostanie przerwane –  spotkanie będzie więc mogło zostać nagrane w całości. (nie dotyczy to kont darmowych).

 

.

Co jeszcze? Nowa lista uczestników!

Nagrywanie nie jest jedyną funkcjonalnością, o jaką właśnie wzbogaciła się nasza platforma. W zeszłym tygodniu wprowadziliśmy także nową, usprawnioną listę uczestników, która działa – i wygląda – dużo lepiej. Oto najważniejsze zmiany:

 

  • Rozwijane listy użytkowników: od tej pory na liście będą automatycznie tworzyć się osobne podgrupy dla prezenterów, uczestników spotkania oraz użytkowników korzystających z połączenia telefonicznego. Każda z list może zostać zwinięta i rozwinięta z powrotem, co jest ogromnym ułatwieniem w uporządkowaniu widoku spotkania. Każdy prezenter zobaczy również ilość osób oczekujących na spotkanie w poczekalni.
  • Czytelne statusy uczestników: od teraz są widoczne w kolumnie po prawej stronie listy. Łatwo zauważycie więc na przykład, kiedy ktoś zgłasza chęć zadania pytania. Animowany, zielony głośnik obok nazwiska uczestnika poinformuje, kto akurat zabiera głos.
  • Listy mogą również zostać ukryte dla uczestników dla spotkania, którzy będą wtedy widzieć jedynie listę prezenterów.

 

Aby wypróbować nowe funkcjonalności, wystarczy zalogować się do konta ClickMeeting. Pamiętajcie, by dać nam znać, co myślicie o nagrywaniu i nowej liście uczestników. Czekamy na Wasze opinie i sugestie. A my… wracamy do pracy nad dalszym ulepszaniem ClickMeeting.