Spotkania online w content marketingu

Potencjalni klienci często szukają treści edukacyjnych, które dopasowane są do ich konkretnych potrzeb. Aby na te potrzeby odpowiedzieć, warto takie treści tworzyć i najlepiej tworzyć ich dużo. Tylko jak się do tego zabrać – jak znaleźć czas i zasoby? Okazuje się, że ClickMeeting może być nieocenioną pomocą w tworzeniu wartościowych treści wideo w krótkim czasie.

 

Znajdź współpracowników

Dzisiaj nie trzeba być ekspertem od wszystkiego (może to nawet lepiej ;)) – między innymi dzięki łatwej dostępności do innych ludzi i ich wiedzy. Co więcej, potencjalni kilenci łatwiej zapamiętają kogoś, kto jest ekspertem w wąskiej dziedzinie, za to zna się na niej najlepiej w branży albo potrafi przedstawić swoją wiedzę w wyjątkowy sposób lub z zupełnie nowej perspektywy.

 

Jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, dzięki ClickMeeting, możesz łatwo zaprezentować się szerokiej publiczności w internecie. Co więcej, możesz (nawet na odległość) współpracować z innymi specjalistami, którzy uzupełnią Twoją wiedzę. A najprostszym i najszybszym sposobem na dzielenie się pomysłami i wiedzą może stać się właśnie ClickMeeting.

 

 

 

 

Jak spotkania stają się treścią?

Najważniejsze to kliknąć przycisk “Nagrywaj” 😉 ClickMeeting sam zajmie się resztą a na koniec spotkania dostarczy Wam pełne cyfrowe nagranie – z dźwiękiem i obrazem.

 

Wystarczy sciągnąć je na dysk (po ewentualnej edycji wewnątrz konta ClickMeeting, jeśli nagranie tego wymaga) i załadować na kanał YouTube albo udostępnić na stronie internetowej czy wysłać linka do odbiorców Twoich newsletterów. I w ten sposób wielokrotnie korzystać z raz nagranego materiału, który może pozyskiwać nową widownię wśród tych, którzy nie mogli dołączyć do spotkania na żywo (lub po prostu o nim nie wiedzieli).

 

 

Jakie treści możesz udostępniać?

W ClickMeeting aż 4 prezenterów może jednocześnie prowadzić spotkanie. Jeśli jest ich więcej, łatwo możesz “przekazać” im mikrofon i kamerę.

 

Za pomocą kilku kliknięć możecie udostępniać prezentacje w Powerpoincie, odtwarzać filmy z YouTube, notować na tablicy, pracować na dokumencie tekstowym, arkuszu Excela lub pliku PDF.

 

 

Jak połączyć różne rodzaje treści?

Wideo może być świetnym towarzyszem dla treści różnego rodzaju:

 

  • zachęcać do zapisu na Twój newsletter
  • być uzupełnieniem treści Twojego e-booka/poradnika lub e-kursu, który prowadzisz
  • być zaczątkiem do stworzenia e-booka z treści nagranego panelu dyskusyjnego lub webinaru, który odbył się online
  • stać się Twoją wizytówką jako publicznego mówcy, prowadzącego szkolenia lub warsztaty.

 

 

Jak zacząć?

ClickMeeting znacznie ułatwia tworzenie treści wideo. Nie musisz tworzyć ich w pojedynkę – zacznij współpracować z innymi ekspertami, dzielcie się pomysłami a stworzycie coś, co na pewno znajdzie rzeszę odbiorców, poszkujących rzetelnej wiedzy.

 

To tylko kilka podpowiedzi – jeśli masz pomysł na to, jak jeszcze można wykorzystywać spotkania online w marketingu, podziel się z nami w komentarzach!