Zwiększ sprzedaż dzięki webinarom

Ostatnio pisaliśmy na naszym blogu o stosowaniu webinarów w działaniach marketingowych jak również skutecznym promowaniu swoich spotkań, tak, aby wytyczony cel organizowanego przez nas wydarzenia został osiągniety. Dziś podpowiemy  Wam, jak webinary przyczynić się mogą do realizowania Waszych strategii sprzedażowych.

 

 

Jeśli posiadamy produkt lub usługę, którą chcemy wypromować, aby dotrzeć do jak największej grupy docelowej, żadne narzędzie nie sprawdza się w tym celu lepiej niż webinary. Dzięki nim możemy przyciągnąć uwagę odbiorców z całego świata.

 

Mocną stroną takiego spotkania powinna być przemyślana prezentacja, do której stworzenia nasze wskazówki znajdziesz tu. Zapewnisz sobie tym samym uwagę uczestników spotkania, a co za tym idzie, podjęcie szybszej decyzji o ewentualnym zakupie Twoich usług lub produktu.

 

Stosowanie webinarów w celach sprzedażowych zdecydowanie wyróżni Cię na tle konkurencji, bowiem innowacyjność tej metody, poprzez bezpośrednią interakcję z potencjalnymi klientami, zwiększa ich uwagę i zainteresowanie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wygoda dla kupców

 

Z badania przeprowadzonego niedawno na rynku amerykańskim, wynika, że ponad 86% ankietowanych uczestników, ma zamiar brać udział w tej samej lub większej liczbie spotkań online/webinarów niż w zeszłym roku.

 

Kolejne badanie ustaliło, że 83% ankietowanych ocenia webinary jako rozwiązanie  bardzo wygodne, 66% uważa je za wysoką oszczędność czasu, a tylko 7% – za jego stratę.

 

Rezultaty tych badań niewątpliwie stanowią dowód na to, jak bardzo efektywnym i wygodnym dla potencjalnych kupców jest to narzędzie.

 

 

Zwiększ swoją sprzedaż

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sfinalizowanie tranzakcji, jak również sam proces dokonywania zakupów, wielokrotnie powiązany jest z uzyskaniem akceptacji na budżet od podmiotów decyzyjnych w naszych organizacjach i przedsiębiorstwach. Często powoduje to wydłużenie czasu realizacji zawierania umów.

 

Forma spotkania online/webinaru pozwala na szybkie przedstawienie istotnych dla klienta informacji, a bezpośredni jej charakter umożliwia natychmiastowe negocjowanie warunków.

 

ClickMeeting/ClickWebinar jako uniwersalne rozwiązanie, pozwala na szerokie zastosowanie w branży sprzedażowej jako:

 

  • Uzupełnienie informacji o produkcie lub zapewnienie szkolenia z jego obsługi dla obecnych i nowych klientów
  • Przeprowadzenie bezpłatnych sesji informacyjnych/edukacyjnych
  • Demonstracje nowego produktu/usługi dla potencjalnego klienta
  • Komunikacja z kluczowymi klientami

 

 

Ciekawi jesteśmy Waszych doświadczeń w stosowaniu webinarów do celów sprzedażowych. Zachęcamy Was gorąco do podzielenia się z nami obserwacjami w tym temacie, które to nasi użytkownicy mogą zastosować jako ewentualne wskazówki do swoich działań.